מדהים: הבעל לא האמין לסיפור על ר' חיים – ואז נכנס חגב מהחלון

המהדורה המרכזית 3 Comment on מדהים: הבעל לא האמין לסיפור על ר' חיים – ואז נכנס חגב מהחלון

הרב דן טיומקין סיפר ל'קול חי': "בני זוג שהאישה התקרבה לדת הלכו לשיעור תורה של המשגיח הרב יונתן הבר והוא הזכיר בשיעור את הסיפור של החגב אצל ר' חיים ואותו בעל אמר 'לא נראה לי, זה לא נשמע לי הגיוני'. הוא לא סיים את המשפט וחגב ענקי נכנס מהחלון ונעמד על הקיר מולם. הוא ראה את זה ואמר 'אני חוזר בי' והתחיל תהליך מופלא, הרבה מאוד בזכות זה"

צילום: Dror Garti/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב דן טיומקין שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וסיפר זווית משלו על הסיפור המפורסם שחגב נכנס לביתו של ר' חיים זצ"ל: "נכנסתי הרבה לר' חיים בכל מיני נושאים. יום אחד מישהו סיפר לי שיש מעבדה בצפון שמגדלים שם חגבים, השגתי מהם כמה והרב ממש שמח. אמרתי לו שזה החגב שהרב רצה. זה גרם לו לשמחה רבה שזה המקורי ואפשר לראות בסרטון שפורסם איך הוא בוחן אותו".

"שאלנו אותו כמה שאלות ואז הוא הודה שזה אותו סוג חגב שהיה גם אצלו ונחתם מהחלון. פעם ראשונה שהוא הודה בסיפור בפה מלא. ראו שם כמה הוא לבבי, חם ומשרה אווירה נעימה".

עוד סיפר: "החידוש הנוסף זה המשך הסיפור של החגב. שמעתי אותו בעצמי מבעלת המעשה – בעלת תשובה בשם אפרת ברזל. היא התחילה לחזור בתשובה ובעלה לא, והיו להם חיכוכים סביב זה ובסוף הם הגיעו לסיכום שהולכים לשיעור תורה פעם בשבוע ביחד ופעם בשבוע היא הולכת איתו לאיפה שהוא רוצה".

"הם הלכו לשיעור תורה של המשגיח הרב יונתן הבר והוא הזכיר בשיעור את הסיפור של החגב אצל ר' חיים ואותו בעל אמר 'לא נראה לי, זה לא נשמע לי הגיוני. באמצע גוש דן מגיע חגב? אני חי פה כל החיים ובחיים לא ראיתי פה חגב'. הוא לא סיים את המשפט וחגב ענקי נכנס מהחלון ונעמד על הקיר מולם. ראה את זה הרב הבר ומיקי ברזל ואשתו. הוא ראה את זה ואמר 'אני חוזר בי' והתחיל תהליך מופלא, הרבה מאוד בזכות זה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    סיפרו לנו את זה בכיתה
    פשוט מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!

  2. 1

    הזוי תראו מה זה גדלות של צדיק
    זה נקרא גדול ממש מצמרר